[SKRIVA] Norsk författare i ny engelsk antologi

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Jul 2013 21:19:14 +0200

Fick tipset från förfatarinnan själv (så det är på norska):
"På fredag 19. juli lanserer det lille britiske forlaget Hic Dragones
antologien "Impossible Spaces," med forfattere som Ramsey Campbell, Simon
Bestwick, Hannah Kate, Jeanette Greaves, Richard Freeman og mange flere,
inklusive meg. Det er en samling med mørke og rare fortellinger som utforsker
mulighetene i det umulige tid og rom. Forlaget skriver:

"A new anthology of short stories set in impossible spaces – from the
conceptual impossibilities of China Mièville’s worlds, to the ludic
illogicality of Lewis Carroll’s Wonderland, the retro-futurism of steampunk and
the Kafka-esque repetitions and restrictions of dystopia…"

Les mer om antologien, forfatterne og launchen her, bl.a. en boktrailer:
http://www.hic-dragones.co.uk/impossible-spaces/

Forlaget sender nok mer enn gjerne ut anmelderkopier. De er @HicDragones på
Twitter.

Håper det var i orden at jeg sendte et tips? Er ikke så godt kjent med
SF-verden i de skandinaviske landene. :)

Mvh, Margret Helgadottir"
www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)