[SKRIVA] Nominering

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Sep 2014 17:39:33 +0200

Tjing!
Det ryktades på nätet att min bok Gardar Gåtlösaren (Förlaget Orda)
nominerats till titeln bästa deckare hos Deckarakademien. Jag har nu fått
bekräftat att så är fallet. Det var en överraskning. Så långt hade jag
aldrig tänkt. Ahrvid Engholm konstaterar: ” Bara en nonimering är ju inte
illa (även om man nu inte vinner -)” Så sant som det är sagt, men en
nominering kanske kan öka antalet läsare av boken. Se mera på
zenzat.wordpress.com

Tjång!
Bertil

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).