[SKRIVA] Re: MySong automatiserar musik

  • From: Göran Ivarsson <ivarsson.g@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 2 Oct 2009 19:26:32 +0200

Den 2 oktober 2009 19.06 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> From: ivarsson.g@xxxxxxxxx
> .
>  Fast l=E4nken =E4r fortfarande fungerande iofs. (Jag kollade ju den. Jag =
> bruykar kolla att mina l=E4nktips =E4r fortfarande existerande.)
Fungerande och existerande, icke desto mindre inaktuell. Men det är ju
svårt att veta om man inte vet så klart.

>  Har inte programmet i beta-version varit frisl=E4ppt? D=E5 kanske man kan=
>  hitta den tidigare fria versionen ocks=E5=2C s=E5 att s=E4ga "lagligt"? (M=
> in uppfattning =E4r att om n=E5gon sl=E4ppt ett program fritt - =E4ven om d=
> et r=E5kar vara Microsoft i detta fall - f=E5r man finna sig i att de versi=
> oner som faktiskt sl=E4ppts fria forts=E4tter att vara det!)
> =20
Förut fanns det bara en demo-version som slutade fungera efter x
timmars användande, men nu finns det tydligen en version till
försäljning. Dock har det mig veterligen aldrig funnits en version som
varit gratis utan förbehåll.
Men vill man köpa den riktiga versionen eller ladda ner den begränsade
versionen så kan man tydligen göra det här:
http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/projects/songsmith/download.html

--
Göran II