[SKRIVA] Re: Moralpanikens dystra sekel

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Nov 2013 19:56:10 +0000

> From: zenzat@xxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Re: Moralpanikens dystra sekel
> Date: Sun, 17 Nov 2013 20:30:30 +0100
>

>  I dag kan vi genom att kryssa mellan
> kanalerna skapa en mycket bra TV-tablå på egen hand. Det är vinsten med de
> många kanalerna och den vinsten är större än mångdubblingen av skitprogram.

Mycket bra är väl ändå att ta i. Kanske om man köpt in ett större kanalutbud än
vad t ex jag har.För när jag zappade mellan mina futtiga fem, sex kanaler härom
dagen var det depressionsframkallande program på allihop, bl a två eller tre
dokumentära program från akutmottagningar som sändes samtidigt.
Nej tacka vet jag Project free Tv, där kan man se hela säsonger av serier man
är intresserad av.Utan reklam.