[SKRIVA] Re: Medias hyckleri

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 10 Aug 2013 16:31:19 +0000

Även om så 100 % av journalistkåren vore "rödgrön" jobbar ändå en majoritet av
dempå någon tidning som inte är "rödgrön." Dagens Nyheter påstår sig vara
liberal inte "rödgrön". Expressen likaså.Svenska Dagbladet kallar sig t o m
"oberoende moderat".När det gäller lokaltidningar -se, vad jag skrev tidigare.
Fast med "svenska media" kanske menas enbart Aftonbladet och SVT ?Den sk
statstelevisionen påstås ju var fullkryllad av vänsterfolk ochja just det
miljönissar.  + aftonblaskan som blev sveriges största kvällstidning genom
attkoncentrera sig på kändisskvaller  är som alla vet ROSA inte rödinte ens
rödgrön. de falska vänstervridna du skriver om torde bestå av cirka 10
kfmlr-veteraner.