[SKRIVA] Re: Medias hyckleri

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Aug 2013 12:41:54 +0000

Jaha, Du är postmodernist??

Inte färgblind då eftersom Du ser rött överallt där
andra ser grönt och de färger som faktiskt finns.

Alla miljönissar är INTE kommunister, det är inte postmodernism.
Det är ett konstaterande av fakta.

Alla feminister är INTE heller kommunister.

Och nu är jag trött på din postmodernism.

Om det gör dig glad att leva kvar i dina villfarelser så inte vill jag göra dig
ledsen.