[skriva] Re: Makt & Minne

  • From: Kristoffer Holmén <illern@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 24 Mar 2007 22:45:35 +0100

gittans@xxxxxxxxxxx skrev:

> Det låter intressant. Var hittar man den boken?

I en välsorterad boklåda, Ad Libris kanske, Amazon har den kanske?
Min version hade även en kortare berättelse i liknande genre av en
annan författare (författarinna om jag inte minns fel).

> http://www.fastmail.fm - mmm... Fastmail...

illertass.se - mmm... egen e-postserver...
:-D
-----
SKRIVA för sf, fantasy och skräck * Sveriges äldsta skrivarlista
grundad 1997 * skriva-request@xxxxxxxxxxxxx för abonnemangsskommandon