[SKRIVA] MP3 med ljudbok

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 24 Sep 2008 12:49:33 +0200 (CEST)

Läser i en notis att man snart kommer att lansera något kallat Book2go, en MP3-
spelare som kommer förladdad med en ljudbok. Om jag inte minns fel har sådant
redan lanserats i t ex USA. (En MP3-spelare kan vara rätt billig, typ 100 kr,
och kosta mer än en ljudbok!)
  Och som sagt, jag föredrar gamla amerikanska dramaradioprogram från 40-talet
före ljudböcker. (Den som är intresserad bör googla en stund på "Old Time
Radio" eller OTR.)