[SKRIVA] Re: Lösningen på teckenproblemen (ompostn)

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Aug 2015 23:45:45 +0700

---- On Mon, 17 Aug 2015 23:13:25 +0700 Ahrvid wrote ----

Rickard:
Förmodligen har Ahrvid varit inne och petat på Humanizing-inställningarna
Jag har INTE petat på något sådan inställning.

Och det tror jag inte en sekund på.

Jodå, det förekommer,

ICKE SA NICKE. Det förekommer aldrig några mail från SKRIVA-listan som
innehåller kursiveringar eller fetstil, punkt slut. Detta kan alla användre
själva vittna om.

men du ser det inte, för du har s k oformaterad
text inställd under den headerrad som betyder ung "Visas som...".

Totalfel igen. Här hafver vi oformaterat inställt på *mailen vi skickar*. Mail
som skickas till mig i rtf är alltså i rtf också när jag mottager dem.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).