[SKRIVA] Litterär kryssning i höst

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 16:32:05 +0200 (CEST)

(Fick nedanstående från föreningen Deckarvännerna. Jag vet faktiskt inte om jag
är medlem - tror inte det - men jag känner en del där och får deras infomail. --
AE)

Hej alla medlemmar

Visserligen har inte Tidningen VI ännu inte dragit på stora kampanjen för
höstens litterära kryssning, men anmälningar har börjat komma till resebyrån.
Så i bifogad fil finns inbjudningsbroschyren (som också hittas på Tidningen Vis
webbplats: http://www.vi-tidningen.se/upload/Reseklubben%20-%20bilder/2008/08s%
C3%A4ljblads%C3%A4llskapslivSLUTversmedpris.pdf

(AE: Vilket kan vara svårt då det är en s k brutenlänk)

Om ni har svårt att få upp filen så är basfakta:

Resa 9-10 november (avresa 19.15, ankomst åter Värtahamnen

Resa 9-10 november (avresa 19.15, ankomst åter Värtahamnen 18.15), Silja
Galaxy.

Bokning hos Omnia resor, 021-12 90 90.

Ange att det gäller Sällskapsliv till sjöss och Deckarvännerna (om de lyckas
placera oss alla vid näraliggande bord). Om de frågar efter vilken
middagssittning som önskas så välj kl 19, senare på kvällen kommer första
programpunkten.

Deckarvännernas inslag heter Mord ombord och Ulf Durling är huvudtalare.

Leif-Rune

Tel 08-669 88 79

Epost leif-rune.strandell@xxxxxxxxxxxx

PS Ni har väl kollat www.dast.nu?