[SKRIVA] Litteraturpalatsets skrivartävling - Pris: 300 kr.

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Oct 2009 16:36:02 +0200

Hej alla,
Efter att ha vunnit tredje pris i SKRIVA:s fantastiknovelltävling, 300 kr,
utlyser jag en ny skrivtävling (dock ej novelltävling).Det är jag själv som är
diktatorisk domare.Ämnet är inte begränsat till fantastik, men det är ok att
skriva om detta.Första pris: 300 kr.Det är ett krav att man har en blogg där
man brukar skriva om böcker.För de som vill veta mer:
http://www.litt.se/?p=939Med vänliga hälsningar,Torbjörn * * * * * * * *
Sveriges ambitiösaste länksamling inom ämnet skönlitteratur är under
uppbyggnad. http://www.litt.se - Bokhandlare, bokbloggar, skrivtävlingar m.m.

Windows Live: Håll dina vänner uppdaterade om vad du gör online.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:sv-se:SI_SB_1:092010