[SKRIVA] Re: Linda Skugge osv.

  • From: Alexander Stamou <alexander.stamou@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 25 Sep 2011 13:27:00 +0200

Sedan undrar jag även vad det innebär att "ta plats från någon annan"
-- det låter ju nästan som om Ahrvid menar att a) ekonomi är ett
nollsummespel (beträffande författare) och b) marknadsföring är dåligt
(om man gör det fel, dvs utan strikt reglering). Det låter inte som
den Ahrvid jag känner. Snarare som en sorts anti-Ahrvid. Eller
jante-Ahrvid om man så vill. ;)

/A