[SKRIVA] Liftarens kl 15.15 + Spiderman 23.35

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jan 2010 08:46:14 +0100

OK, det blir kanske mycket TV-tittartips, men nu är dock jul/nyår en stor
TV-helg, och när det är kalt och snöigt ute finns inte så mycket att göra än
att kolla dumburken.
  Nå, kl 15.15 sänder TV4 Liftarens Guide till Galaxen (som jag inte sett, så
om den är bra återstår att...se).
  Och 23.35 sänder SVT1 Spiderman (som jag sett och den kändes väldigt mycket
datoranimerad och litet halvtrist).
  Kvällens bästa program är dock inte sf, utan avsnitt två av serien om Monty
Python, i SVT2 20.00. Men de är nästan sf, kan man tycka. (Jo, TV4 tragglar
vidare med Star Wars del II 21.25 också. Gäsp.)

Hitta kärleken i vinter!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952-----