[SKRIVA] Re: "Lie Detection in SF & Fantasy"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Nov 2011 00:49:10 +0100

From: mikkeschiren@xxxxxxxxx
> Boken är inte gratis, och du kan endast läsa ett utdrag på Google Books.
> Om man är intresserad så kan man bland annat köpa den på Amazon, men
> om man vill ha den som ebok kan man köpa den direkt från förlaget.
OK. Fast Internet är ju nu ett litet flyktigt snabbmedium och det är lätt att
slinta. Om du undrar såg jag att man kunde "rulla" fram sidor, och
rullinjals-"pluppen" såg smal ut, så det är lätt att tänka att man kunde rulla
fram *hela* boken. (Men nu när jag kollar närmare ser jag att man bara kan
rulla till sid 28.)

--Ahrvid

Ps. Men ett hemligt tips! Om man googlar litet, såg jag, går det tydligen att
hitta hela boken gratis...

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)