[SKRIVA] Re: Kommentarer om blogförfalskning

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Mar 2008 02:41:56 +0100 (CET)

Från: nitro2k01@xxxxxxxxx
>Samma IP-adress stod som avsändare för två personer.
  Skulle knappast rekommendera någon att svära på något från ovanstående (vars
trovärdighet knappast  firar triumfer). Jag kollade just arkivet, föremålet för
besattheten har inte varit aktiv på nio månader, och jag vete tusan om han ens
är medlem längre (det går att förstå om han tröttnade på påhopp). Jag vet bara
en här som verkar helt besatt av att uppträda under den ena pseudonymen efter
den andra. Och det är inte jag. (Psykologer skulle kalla det projicering: det
man är besatt av tillskrivs andra.)