[SKRIVA] K-kanalen fr Eurocon kl 13-16

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Sep 2011 09:26:06 +0200

Kunskapskanalen utsänder idag åter inslag från sommarens Eurocon i Stockholm,
mellan kl 13 och 16.
Såvitt jag kan se är det fem inslag, och det lär återsändas ytterligare en
eller annan gång (man brukar sända sådant flera ggr) samt finnas för
Play-tittande hos www.ur.se.

--Ahrvid

Ps. Övertecknad hade en del att göra med dessa utsändningar. Hösten 2010 var
jag på ett evenemang där UR/K-kanalen spelade in och föreslog att man skulle
komma till Eurocon (jag föreslog också Eurocon-kommittén att kontakta dem). Jag
fick senare besked att man inte skulle spela in, men man ändrade sig - och det
var ju bra!

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)