[SKRIVA] Re: King skriver tegelstens-sf

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 11:00:07 +0200

 Olof Bjarnason/Ahrvid Engholm:

> Det är verkligen svårt att bevisa att jag INTE är Ahrvid via endast mail.

Ja, det är klart. Så jag föreslår att listans medlemmar ringer till dig, den
riktige Olof Bjarnason, och frågar om du/han är med på skriva. Nu minns jag
i och för sig inte om du har suttit Mölndal och haft samma IP-nummer som
Ahrvid (det är många här på listan som har samma IP-nummer som Ahrvid,
vilket Ove Ridé har visat, så dom är svåra att hålla reda på) men det kan ju
förstås hända att du springer fram och tillbaka och bara postar inlägg från
Ahrvid. Hur som helst, listmedlemmar, den som undrar kan ringa Olof nu!

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: