[SKRIVA] Re: King skriver tegelstens-sf

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Apr 2009 04:29:14 +0200

Eftersom Olof är i farten igen tog jag och kontrollerade om han finns på
Eniro. Och det finns faktiskt bara en Olof Bjarnason i hela Sverige. Här är
han:

 Olof Bjarnason
<http://personer.eniro.se/query?what=wp&search_word=Olof+Bjarnason&geo_area=#>

031-16 65 16

070-398 00 21
Åbäcksgatan 4C 431 67 MÖLNDAL
Sedan har jag ringt till nummerupplysningen och frågat om det finns någon
Olof Bjarnason med skyddat nummer och som alltså inte står på Enirol. På
nummer upplysningen sa dom att det gör det inte.

Så Olof Bjarnason här på listan och Olof Bjarnason på Eniro måste i princip
vara samma person om inte Olof här på listan är en pseudonym för Ahrvid, som
han är.

Men nu kan man alltså kontakta Olof Bjarnason på Eniro, den enda Olof
Bjarnason i Sverige och fråga.

hälsar Göran