[SKRIVA] Re: Kawasaki-sjukan

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 May 2014 14:53:00 +0200

Jag jobbar själv på med ett manus just nu, där jag utgår i från
Toxoplasmosis Gondii som bas för min intrig. Därför är Kawasaki sjukan,
sjukt intressant . Jag hade inte hört talas om den förrän i dag. Synd att
det är för mycket att göra på jobbet i dag så jag inte kan surfa vidare på
det just nu.
/Stewe