[SKRIVA] Kan någon bemanna bokbord på Drottninggatan?

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, "novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx" <novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Aug 2013 18:49:34 +0200

Ett meddelande på K1 från J Starsmoor:

"Någon Vildsintare som vill stå med HOI på bokbordet i Stockholm nu på söndag?
De bjuder in oss till en plats där, men jag kan inte närvara.
 De MÅSTE ha besked senast IMORGON 14/8"

Jag vidarebefordrar ev svar.
  Jag skall till bokdagen på Drottninggatan (Sthlm; jag tror den börjar kl 11).
Men för mig är problemet a) att jag lär dyka upp en bra tid efter att man
börjar, och b) att jag tar en ordentlig egen tur bland bokborden som lär ta
2,5-3 timmar eller något. Jag kunde kanske hjälpa HOI (som utgivit antologin
Vildsint Gryning - därav fråga till "vildsintare") en stund mot slutet av
bokdagen, men det är svårt att veta.

  Har du egna böcker att kränga får du säkert lägga dem på ett hörn av bordet.
(Det går säkert att göra upp.)

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /