[SKRIVA] Kalenderkomplettering

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Sep 2015 12:29:27 +0200

Div tillkommande events. Se i övrigt den ordinarie Fantastiska diversekalendern.
5-6 sep Modellhelg med radiostyrda båtar, SJöhistoriska museet, Sthlm
6 sep Megamind, ny utställning öppnar, Tekniska Museet, Sthlm
7 sep Från fantasi till entreprenörskap med prof Tina seelig, ESBRI/Estrad,
Unionen, Olof Palmes g 17, kl 15, anm www.esbri.se/nastaforelasning
8 sep Boksläpp: Nu skall jag upp och skjuta den jäveln Olof Palme, Hermans veg
rest, Fjällg 23 B, Sthlm, kl 19.30
9 sep Göran Greider om Joe Hill,Söderbokhandeln, Sthlm, kl 18
10 sep Boksläpp: Nu skall jag upp och skjuta den jäveln Olof Palme, Hotel
Onyxen, Stureg 23, Göteborg, kl 19
12 sep sep Boksläpp: Nu skall jag upp och skjuta den jäveln Olof Palme,
Stadsarkivet, Friisg 19, Malmö, kl 14
12 sep Sickla under jord med avslutning i Atlas Copcos gruva, samling Sthlms
länsmuseum i Sickla, kl 12 och 14
13 sep Boksläpp: Nu skall jag upp och skjuta den jäveln Olof Palme,
Bjönnigården, Orust, kl 15
14 sep Areologen berättar om Gamla Uppsala, Historiska Museet, Sthlm, kl 18
14 sep Origamicafé, vika papper, Sthlms Länsmuseum, kl 17
15 sep Bokrelease: Platsens poetik, ArkDes, Sthlm, kl 17.30
(Den där Palmeboken tycks få rejält släpp. Enligt info är det enbok som framför
en ny teori om mordet.)
(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och var med i
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2015, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan