[SKRIVA] John Ajvide är Kepler?

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Aug 2009 17:01:41 +0200

Den danska tidningen Berlingske Tidende tror sig ha listat ut att John Ajvide
Lindvist gömmer sig bakom den uppmärksammade pseudonymen Lars Kepler:

http://www.berlingske.dk/article/20090807/kultur/708060081/

Här finns en mailintervju med Lars Kepler:

http://mobil.berlingske.dk/kultur/708060082/

Notera hur Kepler inte vill svara ja eller nej på om han är John Ajvide.
  Undertecknad har ingen bestämd uppfattning om vem Lars Kepler är. Och jag
bryr mig om denna livsavgörande fråga ungefär så här mycket:

--Ahrvid

Ps. Det är möjligt att Bo Baldersson är Lars Kepler!

IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07) Sänd bidrag till Fantastiknovelltävlingen 2010
(1000 kr i förstapris) senast 31/8 till fantastiknovell@xxxxxxxxxxx och
ahrvid@xxxxxxxxxxx .
More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/-----