[SKRIVA] Re: Johan Anglemark om "genuint intressant, intelligent, roande och givande" nynazism

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jun 2014 18:58:28 +0200

Rickard:
  Nej, det är häpnadsväckande och inte "naturligt". Men det är det är en ANNAN
sak än att det skulle vara förbjudet! Yttrandefrihet innebär bl a att det är
tillåtet att säga sådant som är häpnadadsväckande och föga "naturligt".
  Nej, det vet jag inte. LS är enda exemplet jag känner till.

  Det citerade där är inte från mig. (Det är Rickards  eget skrivande, om jag
inte tar fel.)

ahrvid@xxxxxxxxxxx / Follow @SFJournalen on Twitter for the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,
fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) info
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /