[SKRIVA] Re: Jan Guillou sommarpratar

  • From: jenny jansson <jennny93@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Aug 2009 07:52:56 +0200

Nej, jag har aldrig kommit för mig att skriva någonting, men jaa.. kanske jag
skickar in en historia eller två :)
Jodå, han har varit och handlat grillkol av min storasyster på Coop Extra, men
jag har själv aldrig mött honom.
Överväger starkt att gå på Jan Guillou-jakt någon dag, vem vet vart man kan
finna honom :P

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Re: Jan Guillou sommarpratar
> Date: Fri, 21 Aug 2009 18:13:45 +0200

> Tack för tipset!
> Evenemangstips om litteratur, kultur och anknytna ämnen är alltid av
> intresse. (Jag postar själv sådana då och då.)
>
> --Ahrvid
>
> Ps.Jag tror inte jag sett dig på listan tidigare, och i så fall: välkommen
> till listan!
>
> Pps. Guillou har väl ett hus i trakterna av Östhammar? SÅ han har inte så
> [...]

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx