[SKRIVA] Re: Ingen "Necronomicon i Sverige" 2013

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 09:35:32 +0200

Rickard skrev:>
sedan förläggaren Ola Svensson blev sjuk i cancer är detta
> uppskjutet på obestämd framtid. Ola kommer snart att opereras och lär
> tillfriskna, men rehabiliteringen blir lång.
  Tråkigt att höra! Jag hoppas på tillfrisknande. (Ca hälften av all cancer kan
botas idag. Är man ung är chansen större.) Ola Svensson tror jag att jag
träffat på något bokevent. Jag går ofta på boksläpp, författarföredrag o dyl.
Jag var på ett i går faktiskt, Atlantis släppte en bok om uppfinnaren och
industrimannen Gustaf de Laval. (Skriver kanske en liten rapport.)

http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även AE i nya
E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /