[SKRIVA] Ingen 4 juli

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 3 Jul 2008 17:38:55 +0200 (CEST)

Jag har med kort varsel insett att det borde vara dags för en Fjärde Juli-fest.
Men det får vara, bl a för att att jag varit för upptaget med exempelvis det
där WALTIC (se mina rapporter). De senaste par åren har dessa evenemang
dessutom varit aningen stillsamma, så få kanske saknar det.
  (Gå istället på Sunkit på måndag, kultmusikklubben på Bröderna Olssons,
Folkungag, Sthlm. Där är det alltid fest, i alla fall första måndagen i
månaden!)