[SKRIVA] Hej

  • From: "Olof Bjarnason" <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Sep 2007 17:22:16 +0200

Hej!

Mitt namn är Olof Bjarnason och jag har varit passiv prenumerant (men aktiv
läsare!) här på SKRIVA en eller ett par månader nu. Är närmre 30-årig
västsvensk sedan tio år, uppväxt skåning, och numera Boråsare sedan två år -
en stad jag inte riktigt hunnit acklimatisera mig i ännu.

Jag är litteraturintresserad - speciellt sf har legat mig varmt om hjärtat
ända sedan jag läste "En världsomsegling under havet" som 11åring. Tyckte
alltid om att skriva på grundskolans 'skrivardagar' (när jag inte fick
skrivkramp vill säga!) och försöker nu så smått ta upp skrivandet igen! (är
det någon som har tips har är jag öppen & tacksam för förslag!)

I alla fall; jag fick idag ett mail från sockerdricka.nu som jag är medlem
hos [De är inriktade på dikter mest, en konst som jag tyvärr inte förstått
att uppskatta lika mycket som novellkonsten ännu. (red.anm.)]. I brevet låg
tips om en ny boksite för böcker i liten upplaga. Tänkte (fördomsfullt?) att
det kanske finns folk på denna mailinglista som är intresserade av ett
sådant initiativ!

http://litenupplaga.se

Mvh

/Olof