[SKRIVA] Re: Harry Potter-kongress i Kalmar

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 5 Jul 2011 19:38:33 +0200

2011/7/5 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Ps. Ett bra sätt att trolla bort Pseudonym-Putte ("OR" m m): markera det som
> på SKRIVA är irrelevant strunt sänt bara för att fåfängt försöka sabotera,
> säg simsalabim och skicka dem till Skräppost, och - poff! - automagiskt lär
> sig systemet att allt från samma avsändare hör hemma där. Joe Labero kunde
> inte göra det bättre!

Ts-ts-ts... Du borde tacka mig. Det verkar som att ju mer skräp som
postas hit, desto mer postar andra på listan. Listan har till och med
haft en engagerande diskussion på sistone! Jag menar, hur många år var
det sen det hände sist?

--
/Ove

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).