[SKRIVA] Halv-ursäkt

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 8 Sep 2013 15:17:38 +0200

Ännu en sak som jag lärt mig inte fungerar i nördkretsar* (eftersom
polarisering och huvudlöst flockbeteende med ty åtföljande pennalism
alltid ligger nära till hands), men rätt ska vara rätt: Ja, jag dömde
Robban A synnerligen förhastat tidigare idag. Dock är det sant att jag
av goda skäl är mycket irriterad på honom.

/ Rickard

* Att be om ursäkt. Används vanligtvis av nörden som en svaghetstecken
och möjlighet till att sparka på den som erkänt sig ärlig. Man har
lärt sig ganska mycket efter 25 år i nördkretsar über alles.