[SKRIVA] Re: Guns skrivarsidor

  • From: Em <lengliorla@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 22 Jun 2008 00:52:13 +0200

Den ligger på http://www.lufara.se/ men förvänta er inga mästerverk eller
ens att allt är rättstavat och innehållet kanske inte passar alla eftersom
det är mycket fanfiction och en del boy/boy-love och sånt (bäst att förvarna
och ursäkta sidans existens så här redan innan folk besöker den). Jag är
Fara som sagt, Lulu är min bästis .Men jag har i alla fall gjort sidan helt
själv som den amatör jag är till skillnad från Gun där som hade en
proffisionell webdesigner.

/Fara