[SKRIVA] Greider pratar

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 27 Jan 2009 08:14:02 -0500 (EST)

S?g en liten annons om att G?ran Greider (chefred, debatt?r, m m) idag skall
prata i Allhelgonakyrkan (vilket jag tror skall vara denkyrka som oxo kallas
Katarina kyrka, men kolla upp), kl 18.30. Fri entr?.
  Han har stor mun och stor mage, kanske skoj att lyssna, men om jag orkar dit
vet jag inte. (Man har i denna kyrka dessutom andra som pratar kommande
tisdagar. Info kan nog googlas fram.)

Scheduled with Time Cave (http://www.timecave.com)

Subscribe for $12/year to eliminate these short "message tags" and the
2-message-per-day limit.  You can subscribe at the following URL:

        http://www.timecave.com/subscribe