[SKRIVA] Re: Göran och Ahrvid...

  • From: Rickard Berghorn <berghorn@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 10:08:02 +0200

"Bruce Harris":

Göran och Ahrvid, varför är era IP-adresser identiska?

Jag tror det slagit över för dig. På fullt allvar, alltså.

Om det nu är så svårt - och uppenbarligen känsligt - att avslöja vem du är, vad sägs om förslaget Mats H*********? Han är dels en gammal bitter sf-fan med erfarenhet från förra Ahrvidbråket någon gång på stenåldern, och har för vana att tjafsa emot Ahrvid för minsta lilla struntsak på Sverifandomlistan. Han är dessutom en datanörd och beter sig periodvis som om han är helt fixerad vid Ahrvid.

Jag skriver inte ut namnet, men alla på Sverifandomlistan vet säkert vem jag menar.

(Mitt tidigare tal om att Paddy K och Bruce Harris skulle vara Anders Bellis var förstås inte seriösa påståenden. Men att Mats och Bruce är samma person föreslår jag på fullt allvar.)

/Rickard
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-