[SKRIVA] Re: GothCon

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Mar 2015 23:20:23 +0200

Glöm inte att alla mail till listan måste skickas i ren text (inte rtf- eller
html-formaterat, eftersom de då  korrumperas teckenmässigt). Ahrvid tjurar och
vägrar ger allmän info om denna grundläggande sak, enbart för att andra än han
själv har påpekat att han borde göra det.

/ Rickard

---- On Tue, 31 Mar 2015 22:28:04 +0200   wrote ----
>Glöm för all del inte GothCon i Göteborg 3-5 april:
>http://www.gothcon.se/
>
>Malva Heed

>Links:
>------
>[1]
>http://http//www.spfpension.fi/startsida/article-36820-36701-svenska-pensionarsforbundet-utlyser-skrivartavlingen-beratta-din-historia
>
>[2] http://www.drugsmart.com/skrivartavling/
>[3] http://www.baen.com/baenfantasyaward.asp
>[4] http://tafftrip.com/taff-ballot-form-2015/
>[5] http://v-a.se/events/forum-forskningskommunikation/
> [...]

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).