[SKRIVA] Gestaltar skiten - Förfrågan

  • From: Jimmy Ringkvist <jimmyringkvist@xxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 May 2012 16:19:52 +0200

Hej Kära listabonnenter!

Här kommer en liten reklam-puff från mig, bara nu och aldrig mer.
Vill absolut inte uppfattas som ovidkommande spam i en intressant
diskussionslista!

Jag driver en liten blogg, Gestaltar skiten - om kreativa vedermödor, som
avhandlar olika vinklingar på ämnet. Ämnen spänner vida med gemensam nämnare om
kreativitet och nyfikenhet.

Det som intresserar personligen att skriva om är spel, rollspel, film, teater,
teknik. Tur att man har en egen blogg...

Hörde förut av mig till Ahrvid om att puffa för en gästskribent.
Det vore kul att publicera någons noveller, process i skrivande eller tankar
kring skrivandets process. Därför
vände jag mig till listan.

Ta och titta in på bloggen, och har du inte en egen så kanske du är intresserad
av att publiceras hos mig?

Och när jag ändå håller på, så kan man för tillfället även vinna promo-koder,
alltså ett gratis spel om man
delar med sig om sitt eget favoritspel!

Det var allt, tack för utrymmet, all respekt!

Må gott!
Jimmy Ringkvist

kontakt@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://www.gestaltarskiten.se