[SKRIVA] Gå på min panel kl 10

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Jun 2011 09:17:53 +0200

Usch, måste gå upp tidigt...
  Skälet är att jag på Eurocon nu snart, kl 10, har en panel om
amatörförfattande. Läser du detta, så gå dit! Jag skall strax bege mig iväg.

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / YXSKAFTBUD,
GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)