[SKRIVA] Fwd: Tio års kamp mot framåtskridandet!

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Apr 2009 15:20:42 +0200

Vänner!

  I år firar tidningen Kapten Stofil sitt 10-årsjubileum.
Det uppmärksammar vi lördagen den 2 maj på Kulturhuset i Stockholm. Det
blir utställning, sång och musik, filmvisning, tio sorters kakor och
andra garanterat mossiga aktiviteter. Hoppas vi ses där!

  Sprid gärna detta budskap till intresserade. Mer information hittar ni här:
http://tinyurl.com/cyho65

Kapten Stofil

www.kaptenstofil.net

(Fr ett E-mail jag fick. Dock ser det i nuläget ut som att jag tyvärr inte kan
vara med. Ryssarna säger att de läst visumstrul och rödtejp vad gäller mitt
deltagande på Interpresscon. Hoppas. Det vore kul! --AE)

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/-----