[SKRIVA] Fuglesang - hela listan!

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Aug 2009 18:32:09 +0200

Här är listan på den uppskjutningstider som står till förfogande för Christer
Fuglesang & Co, om det skall bli en start nu (och inte i oktober). Uppgifterna
är plockade från SvD och svensk tid anges (amerikansk tid är sex timmar
tidigare):
  Lördag morgon 5:59
  Söndag morgon 5:33
  Måndag morgon 5:11
  Jag hittar inget uttryckligt i TV-tablåerna om uppskjutningen, men jag antar
att såväl SVT som TV4 kommer att direktsända. Annars vore det tjänstefel! *

--Ahrvid

* NASA brukar dock också sända sådant här på sin web-TV (som finns någonstans
på http://www.nasa.gov/ntv)

IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07) Sänd bidrag till Fantastiknovelltävlingen 2010
(1000 kr i förstapris) senast 31/8 till fantastiknovell@xxxxxxxxxxx och
ahrvid@xxxxxxxxxxx .
Share your memories online with anyone you want.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1-----