[SKRIVA] Re: Fria Assange!

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jul 2014 01:16:52 -0700

---- On Wed, 16 Jul 2014 01:02:30 -0700 Håkan Doghead
Eklund<doghead@xxxxxxxxxx> wrote --

> Varför liknar du mig vid ett hjärndött får? Det är skitbarnsligt och
> respektlös.

Var inte löjlig, denna fråga har varit uppe på listan hur många gånger som
helst, och du hade ingen anledning att ifrågasätta Ahrvid som om han inte
skulle veta någonting om detta; du var bara ute efter att blinka åt Ebba. Och
eftersom jag är för jämställdhet så anser jag kvinnor ska behandlas som alla
andra människor, och inte sättas på piedestal och och behandlas med
silkesvantar, vilket nu är regeln i dessa nördkretsar.

Av dina inlägg att döma är du 15 år, högst tjugo -- i alla fall mycket ung. Men
du tar dig nog, du också.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).