[SKRIVA] Re: Fråga om Javascripts osv?

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jan 2015 18:10:29 +0100

Om man har något dator-/internetproblem behöver man i allmänhet bara göra en
enkel googling på det för att få en lösning, eftersom det alltid finns andra
som har haft samma problem (hela världen är ju uppkopplad och sökbar).
Noscript-problem med youtube ger t.ex. dessa lösningsmöjligheter:
https://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/2PUATJTg6M0

---- On Fri, 16 Jan 2015 17:24:19 +0100 Tora Greve  wrote ----
>Du kan väl ha två webbläsare inlagda. När du vill se youtube, startar du den
>andra istället för Firefox. Jag har två webbläsare och ingen av dem startar
>automatiskt.
>Tora.

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com