[SKRIVA] Re: Fotbolls-EM

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Jul 2013 23:18:11 +0200

Suck!
Kommentar till mig själv.Det är fan i mig inte acceptabelt att missa TVÅ
straffar, Dåligt av svenskorna. Dåligt. Men det finns fortafarande chans att
vinna gruppen, om vi tar de andra två laqen. Vi får bita ihop och kämpa. Kämpa!

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /