[SKRIVA] Re: Folkliga uppror

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 Jul 2013 18:07:47 +0200

Rättelse till mig själv:> f) demilitarisera Rhenlandet.  MILITARISERA
Rhenlandet, menar jag förstås att hr H gjorde 1936.  Vill också passapå att
påpeka att inlägget jag kommenterar (av mig) tycks vara ett exempel på hur
Hotmail velar kring styckebyten. Iaf hos mig försvinner styckebyten i
postningar (medan de ibland verkar kvarstå,litet slumpartat). T ex kan
kommentarer börja på samma rad som det citerade. Jag lägger förstås in
styckebytena som de skall vara, men det blir kaos, litet slumpartat. Ber om
ursäkt, men det är oavsiktligt. Jag har påpekat problemet tidigare.
Programmerare av system verkar väldigt ointresserade av att skribenter skall
kunna få kontroll över hur ens texter ser ut. De är mer intresserade av att
rabbla hexedecimala koder baklänges... Och dricka Jolt cola.
www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)