[SKRIVA] Fler böcker från Aleph Bokförlag

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 31 Dec 2013 17:04:47 +0100

Här kan meddelas att återstarten av Aleph går långsamt men framåt. Två nya
böcker (nytryck) blev färdiga strax innan jul, "Berättelser i svart" och J.
Sheridan Le Fanus "Grönt te". Härnäst kommer en artikelantologi -- ny bok
och inte ett nytryck -- delvis med uppdaterade artiklar från Minotauren men
också annat material.
http://www.alephbok.com

Jag har lagrat upp en garderob med nytryckta bokex och riktar in mig på att
göra ett utskick till Alephs gamla kundregister i vår. Nystarten är bara
ett hobbyprojekt och inte blodigt allvar. Det är också ett minnesprojekt;
det är synd att låta så mycket bra material gå till spillo och glömmas bort.

Egentligen skulle utskicket göras lagom till jul, men jag hamnade
oförhappandes i ett helt annat projekt som lade beslag på min tid hela
hösten.