[SKRIVA] Re: Flaxpelle

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Mar 2015 23:10:45 +0200

Ja Robert Andersson, du hittepåar som den korkskalle du är. Det har hänt
upprepade gånger det sista året att du direkt kommenterat saker jag skrivit;
ändå påstår du parallellt att du inte läser det jag skriver... Ska också
påminna om vad jag skrev som svar till Pia och UFO-Tora, och som du förstås har
läst: "Nu väntar vi bara på att Robban A ska mumla något poänglöst om vad han
_tycker_ och grundligt missförstått, och den intellektuella såkallade nivån på
listan är till allmän beskådan. Igen."

När det kommer till näthat är Robban A för övrigt ganska oöverträffad, sedan
hans personförföljelse av mig på Facebook (beroende på en sak han grundligt
missförstod i en recension jag skrev _för tio år sedan_). När jag blockade
honom från all kontakt där hoppade han över till denna lista för att motpladdra
allting jag skrev, trots att han tidigare lovat att inte aktivera sig här mer.
Robban fick för sig, för tio år sedan, att jag anklagat honom för att vara
kvinnohatare! Han härjade runt på mailinglistor redan då, och hans smått
sinnesförvirrade vendetta mot mig fortsätter än idag.

/ Rickard

---- On Sun, 29 Mar 2015 22:57:58 +0200 Robert Andersson  wrote ----
>Finns ingen chans att jag skulle sitta och plöja igenom hans näthat. Däremot
>kan det hända att jag råkar läsa citat eftersom
>Ahrvid mfl citerar det han skriver. Annars hamnar det i skräpkorgen oläst.
>
>MVH:
>Robert Andersson

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).