[SKRIVA] Re: Feministisk fantasyserie

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Sep 2013 16:37:45 +0000

Kärnfrågan var en gång om män kan koka äppelmos. Idag har ett
påståendeframförts (på FB) att några män inte bara tillverkat äppelmos, utan
ett makalöst sådant därtill.Hm HM HMMMM, ingår kärnor??????-------------Men var
det inte en kvinnlig sidekick Robert Aschberg hade i sin TV-show???En gigantisk
norsk dam som låg utsträckt på en specialsoffa.Nej, jag orkar inte googla vad
soffan som inte var en soffa egentligen hetteäven om det var ett av skämten i
programmet.Vi säger att "soffan" hette Soffan Rickard och var från Ikea.