[SKRIVA] Re: Feminismens antidemokratiska arv

  • From: Susanne Hjelm <suzen_ess@xxxxxxxxxxx>
  • To: SKRIVA <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Dec 2012 16:59:51 +0100

Nu är jag också trött på att få min mail full av politik när det är skrivande
jag är intresserad av.

Här är några sidor med skrivartips för er som är intresserade:

http://writeitsideways.com/101-of-the-best-fiction-writing-tips-part-i/
http://io9.com/5409660/how-do-you-bridge-the-gap-between-two-cool-moments-in-your-novel
http://mrchapel.wordpress.com/2010/10/13/manusforfattarens-guide/
http://www.sfwa.org/category/craft-of-writing/
http://forfattarkurs.se/
http://www.elfwood.com/farp/writing-tutorials.html
http://www.writing-world.com/fiction/beckham.shtml

Ta bort mig från listan är du snäll, Ahrvid.

/Sus