[SKRIVA] Mamma-skrivtävling

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 May 2011 21:15:21 +0200

Siten 1av3.se har en liten snabbtävling:

"--> Skrivartävling: Tack, mamma! ---
Det är Mors dag på söndag. Det gjorde oss sugna på en ny skrivartävling. Temat
är såklart mammor. Presentkort på 300:- från internetbokhandeln Bokus.com till
de tre bästa texterna. Läs mer här
(http://1av3.se/xn/detail/6353968:Topic:110664?xg_source=msg_mes_networkoch
lämna) in ditt tävlingsbidrag senast 31 maj. Och här är direktlänk till alla
mammatexter som redan är med och tävlar: Kika nu"
(http://1av3.se/forum/categories/skrivartaevling-tack-mamma/listForCategory?xg_source=msg_mes_network)

--Ahrvid

Ps. 1av3 verkar vara en mycket bra site. Jag har tyvärr pga otaliga andra
engagemang begränsade möjligheter att engagera mig - SFJ, SKRIVA,
Fantastiknovelltävlingen etc. (Men tag gärna mina positiva omdömen om 1av3 som
en rekommendation. Den enda skrivarrelaterade nätaktivitet jag tar tid att
engagera mig i utanför SKRIVA är www.kapitel1.se - en site som också kan
rekommenderas.)

Om Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C
Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
framtidsmiljö"!                                          -----