[SKRIVA] Re: Fanfondsbedragare skall inte sitta i en fanfond

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Jun 2011 03:13:44 +0200

2011/6/13 Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>:

> Tusentals exemplar av ett fanzine eller tusentals olika fanzines?

Ska väl kanske tillägga att jag självklart inte har några problem att
förstå vilken tolkning som avsågs, utan snarare påpekade jag att
jämföreslen i denna engholmska drapa var lite konstig. Vartenda ett av
de "80" meddelandena har skickats utt till alla på SvFandom-listan,
till deras irritation. Lite som ni nya på SKRIVA nu åter börjar få en
smak av. Att dagligen få små påminnelser av Ahrvid om den påstådda
skandalen är självklart inte direkt jämförbart med det som stod i ett
nummer av ett fanzine. Det är mycket mer irriterande.
(Här skulle man kunna gå in på stölden av tidningar som Ahrvid är dömd
för. Tidningar som han snodde för att riva ut en artikel om sig själv
som han ogillade. Yttrandefrihet? Jotack, bara det inte drabbar
mig...)

--
/Ove

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).