[SKRIVA] Fan också (var: SÄKERKOPIA)

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 26 May 2013 04:15:44 +0200

Jag får sluta att göra mina säkerhetskopior genom att maila dem till
min andra mailadress; de kan komma fel.

Vågar inte ens öppna mailet jag skickade och kolla vilken
utkastversion det är; oavsett version är det ett mycket slarvigt
förstautkast med stolpar och skisser till en högaktuell text jag
bestämde mig för att skriva igår kväll. Men nu är det gjort, och
Ahrvid får gärna radera mailet från listarkivet.