[SKRIVA] Re: Falsk Instagram-reg

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 07 Sep 2015 18:08:46 +0700

---- On Mon, 07 Sep 2015 17:55:14 +0700 Ahrvid wrote ----

Jag fick i går ett "Välkommen till Instagram"-msg i min inbox. Men
jag har aldrig mig veterligt registrerat mig för Instagram. Jag sände
genast tillbaka ett msg att om det uppstått ett konto i mitt namn
skall de omedelbums ta bort det. Och jag vill härmed meddela att
om det kommer något på Instagram som påstås vara från mig -
är det inte det. Det finns fula fiskar ute på nätet som plockar namn
och mailadresser och gör dumheter, tydligen. Någon annan som
råkat ut för liknande?

Verkar vara samma troll som tidigare har skickat löjliga mail till denna lista
i ditt namn och dito öppnade en blogg med dina texter härifrån.

/ Rickard

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).