[SKRIVA] Eurocon i SVT-nyheterna

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Jun 2011 02:37:34 +0200

Jag är osäker på VILKA nyhetssändningar det varit, men chansen är stor att det
varit de Stora sändningarna som går 19.30. När jag kom hem och såg
nattsändningarna (som brukar vara en kortversion av det som gått tidigare) vár
det så. Kolla UR-sändninagar under sommar/höst.
  I alla falll: vädigt bra presentation on i SVT!. Conen kommrer att nå 600+
fall.
--
For all the latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,
fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids